Status - Perviam

Huidige status van onze systemen

Alle systemen zijn operationeel
PerTel - VOIP
Operationeel
PerDesk - Hosted Desktop
Operationeel
Office365 - Microsoft
Operationeel
Datacenter - Amsterdam
Operationeel
Datacenter - KPN
Operationeel
Datacenter - Ziggo
Operationeel

Afgelopen incidenten

Verbindingsproblemen m.b.t. de printers - Opgelost

De verbindingsproblemen met de printer op het PerDesk platform zijn verholpen. Mocht u toch nog problemen met de e-mail ervaren neem dan gerust contact op met onze helpdesk.

Verbindingsproblemen m.b.t. de printers

Momenteel zijn er verbindingsproblemen met de printers. Het kan hierdoor zijn dat het niet lukt om te scannen naar e-mail of het afdrukken van documenten. Het probleem is inmiddels gevonden en de oplossing zal vanavond rond 22:00 uur worden toegepast. Perdesk zal tijdelijk ( naar schatting 15 minuten ) niet bereikbaar zijn.

Storing bij het ontvangen van e-mail - Opgelost

De storing bij het ontvangen van de e-mail is verholpen, het kan echter nog zijn dat sommige mails nog wat later binnen komen die tijdens de storing naar u toe waren verstuurd. Mocht u toch nog problemen met de e-mail ervaren neem dan gerust contact op met onze helpdesk.

Storing bij het ontvangen van e-mail

Momenteel kan er wordt er geen e-mail ontvangen van buiten af. Wel kan er intern e-mails verstuurd worden en ontvangen, ook kan er mail worden verstuurd naar externe. Onze engineers onderzoeken momenteel het probleem.

Onderhoud PerDesk

Vanavond wordt er onderhoud gepleegd aan het PerDesk platform, hierdoor kan het zijn dat uw apparaat eenmalig de verbinding verliest met PerDesk. Het herstel van de verbinding kan ongeveer vijf tot tien minuten duren.
 Copyright © 2020