Status - Perviam

Huidige status van onze systemen

Alle systemen zijn operationeel
PerTel - VOIP
Operationeel
PerDesk - Hosted Desktop
Operationeel
Office365 - Microsoft
Operationeel
Datacenter - Amsterdam
Operationeel
Datacenter - KPN
Operationeel
Datacenter - Ziggo
Operationeel

Afgelopen incidenten

Storing telefonie platform - Opgelost

Een kleinschalige aanval op de datacenters is momenteel geherrouteerd. De service is momenteel weer operationeel, mocht u toch nog problemen ondervinden dan horen wij dat graag op onze helpdesk.

Storing telefonie platform

Momenteel zijn er verbindings problemen bij het gebruik van de telefonie, het kan zijn dat de persoon u niet kan verstaan of dat u geen gehoor heeft. Wij zijn momenteel druk bezig met het probleem te onderzoeken.

Onderhoud PerDesk

Vanavond wordt er onderhoud gepleegd aan het PerDesk platform, hierdoor kan het zijn dat uw apparaat eenmalig de verbinding verliest met PerDesk. Het herstel van de verbinding kan ongeveer vijf tot tien minuten duren.

Verbindingsproblemen m.b.t. de printers - Opgelost

De verbindingsproblemen met de printer op het PerDesk platform zijn verholpen. Mocht u toch nog problemen met de e-mail ervaren neem dan gerust contact op met onze helpdesk.

Verbindingsproblemen m.b.t. de printers

Momenteel zijn er verbindingsproblemen met de printers. Het kan hierdoor zijn dat het niet lukt om te scannen naar e-mail of het afdrukken van documenten. Het probleem is inmiddels gevonden en de oplossing zal vanavond rond 22:00 uur worden toegepast. Perdesk zal tijdelijk ( naar schatting 15 minuten ) niet bereikbaar zijn.
 Copyright © 2020