Status - Perviam

Huidige status van onze systemen

Alle systemen zijn operationeel
PerTel - VOIP
Operationeel
PerDesk - Hosted Desktop
Operationeel
Office365 - Microsoft
Operationeel
Datacenter - Amsterdam
Operationeel
Datacenter - KPN
Operationeel
Datacenter - Ziggo
Operationeel

Past incidents

Storing PerDesk Server - Opgelost

De storing van de PerDesk server is verholpen en de gebruikers kunnen weer inloggen, mocht u toch nog problemen ervaren neem dan contact op met onze helpdesk.

Storing PerDesk Server

Momenteel is er een storing gaande op een van onze PerDesk Servers, hierdoor kan het zijn dat PerDesk niet of minder goed bereikbaar is. We zijn momenteel bezig met het probleem te lokaliseren en dit zo snel mogelijk op te lossen.

Storing/DDos aanval - Opgelost

KPN & Ziggo hebben het netwerk succesvol ge-herrouteerd, de verbinding zijn stabiel en worden nog actief gemonitord.

DDoS aanval datacenters

Momenteel worden de datacenters aangevallen door een DDoS-aanval, KPN & Ziggo zijn momenteel druk bezig om het netwerk te herrouteren. Na verwachting zal het probleem over 45 tot 60 minuten opgelost zijn, als dit definitief is dan zal het worden bevestigd op deze pagina.

Herstarten van de Core Switch

Er worden momenteel problemen ondervonden in het datacenter van Amsterdam, hierdoor kan het zijn dat er problemen zijn met Pertel VOIP, PerDesk Hosted Desktop en e-mail. We zijn aan het onderzoeken waardoor de problemen ontstaan, rond 16:30 zal de Core Switch worden herstart. Hierdoor zullen de bovengenoemde diensten tijdelijk (naar schatting 15 minuten) niet bereikbaar zijn.
 Copyright © 2020